Nyt saat tilauksen edullisemmin, sillä tilauksilla on ILMAINEN TOIMITUS 18.12.2022 saakka.
Nämä toimitusehdot on päivitetty 1.1.2023.
KOTONA sisustus
Tilhenkatu 1
20610 Turku
0503713197
kotonasisustus@gmail.com
www.kotonasisustus.fi
2718625-5
KOTONA sisustus on (handmade by KOTONA yrityksen) ylläpitämä verkkokauppa. Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät 25.5% arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lähes kaikkia valikoiman tuotteita voidaan valmistaa myös mittatilaustyönä omilla mitoillasi. OTA YHTEYTTÄ ja sovitaan tilaustyön yksityiskohdat (koko, väri, hinta, valmistus- ja toimitusaika), jonka jälkeen mittatilaustyönä valmistettava tuote lisätään verkkokauppaan tilattavaksi normaaliin tapaan.
Mittatilaustyönä valmistetut tuotteet ovat uniikkeja ja yksilöllisiä, joilla ei sen takia ole palautusoikeutta. Mittatilaustyö tuotteilla on tietysti normaali takuu. Mikäli tuotteessa ilmenee käytössä jokin valmistuksessa tapahtunut virhe, tuote voidaan korjata tai vaihtaa uuteen.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii:
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Kun olemme vastaanottanut tilauksesi, saat välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Jos sinulla on kysyttävää, asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
KOTONA sisustus
Tilhenkatu 1
20610 Turku
0503713197
kotonasisustus@gmail.com
www.kotonasisustus.fi
2718625-5
Ostoskorissa näet arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Kirje 2,30€ paino <50g, matkahuolto xxs-paketti 4,90€, matkahuolto paketti 5.90€ ja posti paketti 7.90€. Yli 75€ tilauksiin ilmainen toimitus. Toimitustavat ja -kulut riippuvat ostoskorin sisällön koosta ja yhteispainosta. Toimitus ainoastaan Manner-Suomeen.
Tilauksia laitetaan matkaan 2-3 kertaa viikossa. Juhlasesonki aikoina useamminkin (joulu, äitienpäivä jne). Jos tilauksellasi on hoppu? Oletettavasti toimitus onnistuu nopeamminkin, kun ilmoitat siitä ostoskorin lisätietoja kohtaan.
Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille sähköpostitse välittömästi tilaamisen jälkeen. Otathan huomioon, että kirjepostin toimitusaika on postin toimesta hidastunut.
Tilaustyönä valmistettavan tuotteen valmistus ja toimitus on yleensä 2-5 arkipäivää, jos tilaustyöhön käyttävää materiaalia on varastossa.
Emme vastaa ylivoimaisen tai ennalta arvaamattoman esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Palautuksen postituskulut maksaa asiakas. Tuotteen tulee olla palautettaessa käyttämättömiä sekä kaikki tuotelaput paikoillaan.
Tuotteet valmistetaan käsityönä, joten otathan huomioon, että pientä poikkeavuutta valmiissa tuotteessa ja verkkokaupassa näkyvässä kuvassa saattaa olla.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
KOTONA sisustukselle on tärkeää tuotteiden hyvä laatu. Mikäli tuotteessa kuitenkin ilmenee käytössä jokin valmistuksessa tapahtunut virhe, tuote voidaan korjata tai vaihtaa uuteen. Takuutilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttuja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
- - -